Ostureeglid

Lülitage välja ADBLOCK ja muud kõrvalised laiendused

Üks levinum viga, mille tõttu jääb Cashback laekumata, on reklaami blokeerija programmi, näiteks Adblocki, kasutamine brauseris. Antud programm blokeerib andmete edastuse Teie poolt iCash-ist veebipoodi tehtud klikkide kohta ning ei võimalda saada ostude eest Cashback'i, seetõttu tuleb Cashback'iga ostude sooritamiseks see välja lülitada.  

Ka teatud teised laiendused võivad takistada Cashback'i saamist. Võimalusel lülitage välja kõik kõrvalised laiendused brauseris, mille kaudu sooritate Cashback'iga oste. 

Ostke ühe brauseri seansi raames

Tehke ostud vahetult peale üleminekut iCash.ee-st. Kui Te suundusite poe veebilehele, lisasite kaupu ostukorvi, muutsite ostukorvi sisu, panite veebilehe kinni, tulite tunni pärast tagasi ja vormistasite ostu lõpuni, eksisteerib võimalus, et Cashback jääb saamata. 

Ärge kasutage Inkognito režiimi. 

Kui kasutada brauseris „Inkognitoˮ režiimi, võib Cashback jääda saamata. Palun sooritage ostud brauseri tavalise režiimi kaudu. 

Ostud mobiiltelefonidelt/mobiilirakendustelt

Mobiilseadmetelt sooritatud ostude puhul on Cashback'i kadumise tõenäosus suurem kui arvuti puhul. See on seotud asjaoluga, et paljude poodide mobiilversioonid ei sisalda spetsiaalset koodi, mis on vajalik Cashback'i fikseerimiseks ja jälitamiseks. Võimalusel sooritage ostud arvutist. 

Vältige ostude sooritamisel partner-poodide reklaamidega veebilehti

Kui ostu sooritamise ajal oli Teie brauseris avatud mitu akent veebilehtedega, mis sisaldavad reklaamibännereid ja linke iCash.ee partner-poodidele, siis tõenäoliselt ei õnnestu Teil Cashback'i saada (tehniliselt võivad need bännerid kirjutada küpsised üle ning teie Cashback „lähebˮ nende veebilehtede omanikele). Katsuge mitte avada taolisi veebilehti ostude sooritamise päeval, ideaalis hoidke aga Cashback'iga e-ostlemiseks käe ulatuses eraldi brauser ning ärge avage selles muid veebilehti.